reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Kobriak

Ján Kobriak

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bratislavčan - Petržalčan. Pracujem ako It-čkar ale bez známky autizmu... Zoznam autorových rubrík:  MestoSúkromnéNezaradené

reklama

Mesto

SNG - výstava fotografií, nádherné ale v akom prostredí

Ján Kobriak

SNG - výstava fotografií, nádherné ale v akom prostredí

Nikdy som predtým nebol v Slovenskej Národnej Galérii a keďže som mal včera pár hodín extra času pokiaľ som sa mal stretnúť s mojimi známymi v meste, tak som sa tam vybral. Dúfal som, že tam bude ešte stále výstava fotografii zo starých bratislavských čias na ktorú som tam chcel isť dávnejšie ale nemal som čas alebo so mnou nikto nechcel ísť. Fotografia je jednou z mojich hobby, a tak som túžil vidieť fotografickú výstavu zo zabudnutých čias Bratislavy, ktorú som našiel niekde náhodou v novinách.

  • 19. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu